fredag 25. januar 2013

26 Det står til liv!


Til dere som har vært innom,
til dere som har lagt igjen fine ord,
denne er til dere:)


Det står til liv her, dagene forsvant litt for meg bare,
først var det mandag og plutselig var det fredag og jeg vet ikke hvor dagene mellom ble av
(bortsett fra onsdag da, som ble en utrolig fin dag for alle her:).
Men nå er det helg, og jeg siterer en klok gutt jeg er veldig glad i;
Jippi - nå har jeg to "frier" på en gang!

Helga vår har ingen planer, vi skal ta dagene som de kommer,
hvordan ser din helg ut - noen spennende planer eller tar du det som det kommer du også?
Uansett planer eller "frier" så håper jeg du får en god en!


- Hanne -

26 kommentarer:

  1. God helg til deg... jag har hatt 2 årsdag på torsdag, så det har vert bonngass hele uka... så denne helgen skal vi vere hjemme og kose oss... i kveld kom snøen... å siden begge gutta har fått nye akebrett så blir d vel aking i morgen. :) gøy! Hadde vert kjekt om snøen holdt seg litt... :)

    Ha en fin helg med 2 frier... :)

    Klems Diana.

    SvarSlett
    Svar
    1. Etter bonngass er det fint med rolig helg,
      kos dere i snøen:)

      Slett
  2. Herleg med to frier etter kvarandre!

    Nyt!

    klem
    (Set igjen litt grums etter sjuka, så skal prøve ta det litt med ro! Men vonar eg får gå ein liten tur før regn evnt.snø kjem. Fole å ha vore inne 1 veke og sett ut på sola..)

    SvarSlett
    Svar
    1. To frier er gull verdt!
      Det blir i alle fall friskt i morgen, men det kan være godt det også etter ei uke inne. Har vært ei litt sur uke å være sjuk vil jeg tro:)

      Slett
  3. "mange daga hjemme" sier han her. Han fikk dessverre det også siden han ble syk i går stakkar. Helga her blir nok å pleie pasienten og så får vi voksne dele oss litt så vi får luftet oss.

    Ha en flott helg! <3

    SvarSlett
  4. Gode frier til dere. Her er det ingen frier for min del. Klokka er 03:39 og jeg sitter på kontoret. Vakthelg. Skal hjem og forhåpentligvis sove resten av natta. I morgen er det fotballturnering for Eir. Hennes første. Det kom litt plums på og veldig lite beleilig siden jeg har vakthelg og kanskje må jobbe i stedet for å se på henne. Men mormor, morfar, pappa og tante og onkel inntar tribunen med fotoapparat. Og dersom vakta er rolig kommer jeg med dit jeg og. Jeg har vakt til tirsdag og da skal Ymegutt feires med brask og bram og bløtkake, så her går det unna.

    Riktig god helg til deg og dine!!

    SvarSlett
    Svar
    1. Ingen frier på deg altså... Håper bildet på IG betyr at det ordnet seg med fotballturneringen:)

      Slett
  5. står til litt liv her da ...
    hoster og harker - og tålte vel ikkje heilt den byturen på torsdag ...

    gjekk greit men berre så vidt ;)

    kosen etterpå var minikurs på scrappebutikken -- lykke

    hjertemorgenmonikaklemma ;)

    SvarSlett
    Svar
    1. Huff, håper det holder seg til du skal på tur;)

      Slett
  6. GOd helg til dere.Vi liker to friere er i huset også. Deilig start i dag med slowmotion. Senere tror jeg vi må ut å utnyte snøen før den forsvinn til litt snømodellering! Forøvrig nydelige vinterbilder fra onsdag!

    SvarSlett
    Svar
    1. Her var det på an i gryotta i dag, satser på at det blir roligere i morgen;)

      Slett
  7. Fint ;o) Det står til liv her også, syk sønn på sofa foran TV, så ingen utedag idag for familien..Men vi kompanserer med husvask og ommøblering..som vi kan bruke laaaaang tid på, for nye møbler kommer ikke før i uke 10..tidligst..(vi bestilte forresten også sånne hvite stoler som du har, 4 stk!).
    ha ei fortsatt fin helg, klem

    SvarSlett
  8. Hei skjønne Hanne:)
    Ønsker deg ei god helg og håper den blir fin:)her pleier som regel helgene ikkje ha så masse planer,har ein som jobber annakvar helg og eg annakvar lørdag så lite som skjer,ikkje alltid like kjekkt å dra med alle tre åleine rundt med sine sprikendes alder,hihi:)

    God klem fra Lillian

    SvarSlett
    Svar
    1. Tre mot en er ikke beste utgangspunktet for en rolig tur nei;D

      Slett
  9. Herlig med to frier på rad, hihi. Vi har som regel ganske sosiale helger med masse folk. Så i dag startet vi dagen med en liten tur i snøføyken og litt kakespising. KOsen skal fortsette til vi ikke gidder mer, og da har vi litt rødvin som venter på å få komme ut av flasken. Det gjør godt med en helg mellom slagene ja =) Nye krefter, latter og tid sammen med dem vi er glad i, det er det som gjør livet så godt! Og takk for gode ord hos meg! Kjedelig at du mistet den oppskriften, noen oppskrifter man har er faktisk litt uerstattelige.Er vel ikke så lett å få sporet den opp heller kanskje - med mindre du husker hva overskriften på oppskriften var. Da kan det hende Hjemmet har det i arkivet sitt, eller at noen andre bloggere har akkurat den samme oppskriften. Man vet jo aldri...kanskje en liten etterlysning kunne ha hellet med seg?? Nyt helgen videre kjære du, vi blogges.

    SvarSlett
    Svar
    1. Tror den oppskriften blir vanskelig å få tak i, den er i alle fall 20 år gammel - kanskje eldre. Jeg har heldigvis mange andre gode oppskrifter som er samlet i boken min og det kan jo være på tide med en ny oppskrift på muffins - din sin for eksempel:)

      Slett
  10. Herlig. Vi var i bursdagsmiddag i går og skal i ny middag i dag. Max blir utrolig døgnforvirra av dette så vi sover lite alle mann. Men vi orker ikke å bare sitte hjemme heller så da får det bli litt sånn innimellom. Kommer sikkert til å angre på mandag, men i kveld skal jeg kose meg i ny kjole :)

    Ha en fin helg du

    Klem

    SvarSlett
  11. Deilig med helg med andre ord!! Og eg er heilt enig ): me har tom fri på mandag- planleggingsdag, veldig deilig å finna roen! Tusen takk for koselige ord hos meg, du er god!! Tok litt tid med meg og IG, men nå er eg der også. Gleder meg til å følgje deg også! Klem og god helg til dåken, Kjersti

    SvarSlett
    Svar
    1. Hadde vært godt med langhelg kjenner jeg, men nå er det ikke lenge til det roer seg på jobb og da får jeg dra nytte av frionsdagen min igjen (jobber egentlig bare 80%). Det skal bli fint:)

      Slett
  12. Takk for nydeleg blomsterhelsing :)
    Ja, er det ikkje rart kor tida flyg.
    Me har vore så heldige å hatt besøk av to borneborn sidan i går,
    Kjempekjekt har me hatt det.

    Nyt dei to friene, det er alt for kaldt til å vere ute..
    Klem frå Anne-Mari

    SvarSlett
    Svar
    1. En fri igjen nå og vi skal bruke den til å bake:)

      Slett
  13. Tida går sannelig fort for tida synes jeg også.
    I helga har jeg vært i Sverige sammen med J og foreldrene mine og tre hunder, mangel på hundepassere kanskje..hehe ;) Vi har ikke vært på harrytur, men scootertur :)

    Håper du hadde en aldeles flott helg og at sola kom frem der du var også :)
    Klem

    SvarSlett
    Svar
    1. Helga var fin, scootertur hørtes herlig ut:)

      Slett

Så kjekt at du tok turen innom,
jeg blir veldig glad om du legger igjen et spor:)