mandag 26. november 2012

70 Vinn gavekort fra Ikast Etikett


Kommentarfeltet er nå stengt for nye kommentarer

Da blir det enda en sjanse til å prøve lykken her på bloggen.
I samarbeid med Ikast Etikett gir jeg bort et gavekort på kr 300,- til en av dere som er innom,
gavekortet kan brukes i Ikast Etikett sin nettbutikk.

I nettbutikken kan du velge i et stort produktsortiment innen festivalbånd og merking av klær,
bl.a navnelapper, navnebånd, merkelapper, strykemerker
og mye mer.
Disse smarte tøystemplene for eksempel,
der du kan trykke navnet direkte på tøyet eller merkelappen.

Eller disse skjønne babyteppene
i 100% økologisk bomull.
Med barnets navn og fødselsinfo strikket inn i teppet
blir det en fin og personlig gave:)

***

Vil du være med å prøve lykken?


Reglene blir som sist;

Kommentar på innlegget - 1 lodd
Bli/være offentlig følger via google kontaktnettverk - 2 lodd
Linke til gi-borten på bloggen din - 3 lodd
(bruk siste bildet - du må trykke på det og åpne for å få høyreklikket og lagret)

Til sammen kan du få 6 lodd, skriv i kommentaren din hvor mange lodd du tar.
Alle kan delta men har du ikke blogg så legg igjen mailadressen din
slik at jeg kan finne tilbake til deg om du vinner.
Jeg avslutter gi-borten onsdag 12. desember klokka 1900,
vinneren blir annonsert senere samme dag.

Lykke til:)
- Hanne -

70 kommentarer:

  1. Jeg vil gjerne være med på trekningen med 6 lodd :) Krysser fingrene og ønsker deg en fin kveld videre! Klem fra Tonje

    SvarSlett
  2. Med barn som oppholder seg i skole i barnehage og skole, så er merking av klær et nødvendig onde...
    et slikt stempel hadde vært super, dupert....

    Jeg håper dere har hatt en god bursdagshelg og at dagene som kommer blir hyggelige og fine .
    Klem

    Nann Karin

    SvarSlett
  3. Jeg vil veldig gjerne prøve lykken med 3 lodd :) Et stempel hadde vært et fint supplement til tøytusjen som gjør nytten i dag.

    Jeg håper du har hatt en super mandag og at bursdagsbarnet har fått prøvd seg i konkurranse med klassekameraten. :)

    Klem fra Rannveig

    SvarSlett
  4. 3 lodd :)
    sorgenfri2#hotmail.com

    SvarSlett
  5. Jeg er med på 3 lodd :)
    Kjekt med et slikt gavekort når vi må merke minste manns klær når den tid kommer

    SvarSlett
  6. Jeg er med med 6 lodd denne gangen og jeg ;)
    Krysser fingrene ;)

    SvarSlett
  7. Så utruligt flott premie,eg vil så klart være med og tar 3 lodd:)slike stempel er jo supre og det er veldig viktig med merking av klær,kanskje litt lite flink eg da men:))

    Fine ny veke til deg Hanne:)
    God klem fra Lillian

    SvarSlett
  8. 3 lodder på meg ;)

    smil - monika
    ps.. har du store planer for lørdagen - kansje vi kan finne ei strand og treffes ;)

    SvarSlett
  9. Jeg vil gjerne være med ☺

    4 lodd til meg da, krysser fingrene! Håper du får en flott uke videre! klemmer fra nina

    SvarSlett
  10. Tar 1 lodd jeg. Supersmart med stempel. Therese

    SvarSlett
  11. 3 lodd til meg!
    Kommentar og offentleg følgar SÅ klart ;-)

    klem din veg

    SvarSlett
  12. 3 LODD PÅ MEG.
    VELDIG FIN GAVE DETTE.
    OG ET STEMPEL ER NOE JEG ABSOLUTT TRENGER.
    HILSEN TOVE

    SvarSlett
  13. Prøver lykken med et lodd jeg :-)

    Hilsen Camilla

    camillakarlsen78@yahoo.com

    SvarSlett
  14. Kor flott då !
    3 lodd til meg, kanskje eg vinn babyteppe til lisjepia :)

    Klem frå Anne-Mari

    SvarSlett
  15. Hei Hanne.
    Jeg prøver lykken med full pott her.. Merking av klær er jo stadig tema...
    Håpe alt e bra med deg - til lykke i ny jobb - regner sjølsagt med at du har alt under
    kontroll..
    Klem Mari Johanne

    SvarSlett
  16. To lykkelodd :) Med seks barn merker jeg MYE klær i løpet av et år :)
    tina.triger@live.com

    SvarSlett
  17. Ny side for meg - 1 lodd :-)

    marlbak@online.no

    SvarSlett
  18. Kjempefin gave, jeg satser ett lodd.

    tomabjer@online.no

    SvarSlett
  19. Jeg deltar med ett lodd. :)

    Elin/sunde92elin@hotmail.com

    SvarSlett
  20. Å nei...så kjedelig at kaka ble svidd!!! Håper du hadde en plan B i ermet til selskapet da. Prøv den igjen, du vil ikke angre.

    Og denne giveawayen var kjempefin, den må jeg jammen bli med på. Skal inn og titte i nettbutikken deres. Jeg tar gjerne med meg alle loddene som er mulig og takker for sjansen =)
    Kos deg med dagen hvis du kan.
    klemmer fra meg

    SvarSlett
  21. Hei, ett lodd på meg!
    Camilla, toyotacrown@hotmail.com

    SvarSlett
  22. Tar 1 lodd.

    Marie Elise
    Hvitlykke@gmail.com

    SvarSlett
  23. •••♦••• Takk for en koselig blogg •••♦•••

    ► og for en premie! =))
    ► denne sjansen kan jeg ikke la gå fra meg =)
    ► er så lei av at vesla mister klær i barnehagen,ikke alle er like lett å "navne"

    ------> jeg er følger, og har tipset alle mine 296 facebook venner via privat melding

    --------> 6 lykkelodd opp av hatten på meg!

    Ha en fin førjulstid!

    Hilsen Kirsti (trondhf@hotmail.com)

    SvarSlett
  24. Dette så superkjekt ut.
    Holdt akkurat på i går å merke mors nyinnkjøpte tøy. Litt av en jobb med påsying av merkelapper med klær som vaskes i institusjonsvaskeriet der hun bor. Visste ikke slike kjekke stempel fantes jeg.
    Fin-fin novemberkveld ønskes deg.

    SvarSlett
  25. Så smart! Hiver meg med og prøver lykken med full pott :)

    SvarSlett
  26. 1 lodd på meg! :)

    Hilsen Runa Kjelland
    r_kjelland@live.no

    SvarSlett
  27. Da trekker jeg med meg seks lodd.
    Deler på fb :)
    Ida Lind
    urettferdig(ætt)live.com

    SvarSlett
  28. Jeg blir gjerne med :)

    Tar 3 lodd! Kommentere og følge bloggen <3
    synnecharlotte@gmail.com

    SvarSlett
  29. Jeg tar med glede 6 lodd og blir veldig gjerne med på trekning :)

    Mvh. Kristine S
    E-post: kristine907@gmail.com

    SvarSlett
  30. Hei igjen :) så kjekt! Blir gjerne med, med 3 lodd :) Håper du har det fint, og at du er straks klar for førjulstida :) Er litt rart å tenke på at det straks er desember. Kor vart november av? :) Koslig at du vil følge meg :) Ønsker deg ein finfin kveld videre! Godklem

    SvarSlett
  31. Jeg vil gjerne være med - og tar 3 lodd!
    Klem

    SvarSlett
  32. Jeg tar 1 lodd :-D

    malinraaolsen@hotmail.com

    SvarSlett
  33. Klart æ blir med ;o) Tar ett lodd for kommentar og to som følger, det skulle bli tre hvis æ e god å telle? No e det lenge siden æ har "snakka" med dæ, så æ måtte lese noen innlegg ;o) Så prinsen er begynt å like BeyBlade? Her interessen florert LENGE og mengden er deretter.. Med unntak av Lego, trur æ det e den type leke jr har mest av. Men akkurat no e det lite i bruk ;o(. Godt at Alexander fikk det han ønsket seg, en viktig sak når man først skjønner at foreldre er snille bare man ønsker hardt nok.. Og ja, æ driv ivrig kampamje for landsdelen min, trur få vet kor vakkert det e her, og det e mange "synsinger" om oss.. Bare tenk dæ om,det e ikkje ofte du ser på tv om uvær og kaos her oppe? Det e bare en myte.. Grattis med ny jobb også, va det statsminister du sku bli?? Stor klem ;o)

    SvarSlett
  34. Heisann!
    Jeg vil gjerne være med i trekningen, tar 1 lodd :)

    mf.i@hotmail.com

    SvarSlett
  35. Ønsker å prøve meg med 1 lodd!

    Klem fra Charlotte
    (ceejay85@live.no)

    SvarSlett
  36. Klart jeg blir med her også. Det stempeltrykket for klær har jeg sett litt på, så det lokker jo meg til giveawayen din :) Trekker meg 4 lykkelodd og tvi tvi for vinnerlykke!

    Masse lykke til i nye jobben også - høres ut til at det er noen ekstra hektiske dager du går gjennom nå, he-he. Travel logistikk, men det meste pleier å ordne seg heldigvis. Nyt og kos deg!

    Eli Kristin

    SvarSlett
  37. 1-2-3 på meg, denne var utrolig fin!!!:)) *ønskesegveeeeeldig*!!!


    God klem:)

    SvarSlett
  38. Jeg prøver lykken med 3 lodd:)
    Følger bloggen og kommentar :)

    Ønsker deg en videre fin uke.
    Stor hilsen fra Monica Karin
    canim_monica@hotmail.com

    SvarSlett
  39. 3 små lykkelodd :)


    “Life is not measured by the number of breaths we take, but by the moments that take our breath away”


    Klem

    SvarSlett
  40. Ha ha, prøvde meg jo en gang før med at jeg var følger - påstår også nå at jeg er det;)
    Tar tre lodd:)

    SvarSlett
  41. Ja takk - genialt! Eg tar tre lodd og ønskjer deg samtidig ei flott helg!

    SvarSlett
  42. Så lurt! Jeg vil gjerne være med, 1. lodd!
    Hanne Kjersti
    (hanne.kjersti.lokken@eddamedia. No

    SvarSlett
  43. Hei, jeg har registrert og delt give awayen din her; http://www.konkurransenett.no/side/bli-medlem/tipsetAv/frktonepus Hilsen Tone, tonelove_89@hotmail.com

    SvarSlett
  44. Dette er jo midt i blinken for oss som snart må begynne å merke klær

    Tar seks lodd :)

    Klem Kirsti

    SvarSlett
  45. Hei,
    Vil gjerne vere med tek 1 lodd.

    SvarSlett
  46. Jeg tar et lodd :) God helg!

    SvarSlett
  47. Hei.
    Kjempeflott og praktisk giveaway. Det blir et lodd på meg. Håper du har en flott adventstid.

    Kontakt meg; andrea.hjeldnes@hotmail.com
    Varm klem fra Andrea

    SvarSlett
  48. 1 lodd på meg :-)
    tina.sves@gmail.com

    SvarSlett
  49. 1 lodd til meg :)
    sakala10@hotmail.com

    SvarSlett
  50. Tre lodd til meg! Kjempefin premie! :)

    SvarSlett
  51. Tre lodd på meg ... x-fingre og tær, og det som er ... Skulle gjerne vunnet noe til å merke strikkeriene mine med ...

    SvarSlett
  52. Heisan!

    Jeg vil gjerne prøve lykken - og krysser fingrene med tre lykkelodder!

    Ønsker samtidig alle en riktig god førjulstid! :)

    Vennlig hilsen Sandra :)

    (solsasa@hotmail.com)

    SvarSlett
  53. Det blir 1 lodd på meg :) Om jeg vinner har jeg veldig lyst til å gi bort et slikt "stempel" til klærne til bestevenninnen min. Hun er utrolig flink til å sy og er på god vei til å skape sitt eget merke :D

    God jul! :)

    Klem Thea Kristine

    theakristinefinstad@gmail.com

    SvarSlett
  54. Also I would like sign up for these super candy.
    6 lodd
    hugs
    Gerda

    SvarSlett
  55. Jeg blir med:) 1 lodd til meg.

    SvarSlett
  56. Hei du, denne har eg ikkje fått med meg før nå...;) Tre lodder på meg: kommentar og følgjar!

    SvarSlett
  57. OI!!!! litt sen men jeg blir med i siste liten.
    2 LODD på meg, kommentar og er følger.

    Ha en vidunderlig dag, Marit.

    SvarSlett
  58. Prøver meg med tre lodd, følger og kommentar:-)

    Klem Veronica

    SvarSlett